FAQ

Over Flex@ble

  • Hoe kan Flex@ble ervaren medewerkers leveren?

    Iedereen kan bij Flex@ble aan de slag! Je hebt geen werkervaring in een specifieke branche nodig, maar we geven aan jou als opdrachtgever wél aan dat we ervaren medewerkers leveren, hoe zit dat? Voorafgaand aan de eerste shift ontvangt de medewerker een algemene e-learning met alle informatie die de Fl@xr moét weten over werken in de supermarkt, zie dit als een introductieprogramma. Wanneer de Fl@xr 2-5 keer in een specifieke formule (bijvoorbeeld Albert Heijn of Jumbo) heeft gewerkt dan ontvangt de Fl@xr van ons een e-learning specifiek gericht op desbetreffende formule. Wanneer de opdrachtnemer 5-10 keer heeft gewerkt in een specifieke functie (bijvoorbeeld op de broodafdeling of achter de kassa) dan ontvangt de Fl@xr van ons een e-learning specifiek gericht op desbetreffende functie.

  • Wat zijn de kosten als ik shifts via Flex@ble plaats?
  • Worden toeslagen opgenomen in de kostprijs die ik terug zie bij de aanmelding van een Fl@xr?
  • Hoe werkt het?
  • Waarom Flex@ble?
  • Wat zijn de verschillen tussen een uitzendbureau en Flex@ble?
  • Wat zijn de voordelen van Flex@ble?
  • Wat is Flex@ble?
  • Kunnen zowel franchisnemers als filialen gebruik maken van Flex@ble?
  • Hoe oud moeten opdrachtnemers zijn om via Flex@ble te mogen werken?

Aan de slag

  • In welke regio’s is Flex@ble actief?

    Flex@ble opereert landelijk: van Groningen tot aan Maastricht, van Amsterdam tot aan Breda. Op het platform zijn Fl@xr's door heel Nederland actief. Maak gratis & vrijblijvend een account aan en plaats jouw openstaande shifts. LET OP: Wij zullen in eerste instantie starten (04-2023) in de regio Groot Amsterdam en zo snel mogelijk geleidelijk uitbreiden naar de rest van Nederland.

  • Wat is de betalingstermijn?
  • Zijn de opdrachtnemers verzekerd?
  • Kan ik ook een shift plaatsen voor meerdere dagen?
  • Tot wanneer kan ik een Fl@xr voor een shift accepteren?
  • Hoe plaats ik een shift?
  • Hoe werkt het goedkeuren van gewerkte uren?
  • Wat zijn mijn verplichtingen als opdrachtgever?
  • Wat voor soort shifts kan ik via Flex@ble plaatsen?
  • Hoe maak ik een functie aan?

Annuleringsbeleid

  • Hoe markeer ik een medewerker als no-show?

    Vergelijkbaar met het ziek melden van een Fl@xr kun je diegene ook als no-show markeren indien de shift is aangevangen. Je kunt dit doen door naar de bevestigde shift te gaan en 'Niet opgedaagd' te selecteren, of via de desktop door op het rode kruis achter de geaccepteerde Fl@xr te klikken en vervolgens 'No-show melden' te selecteren. Hier is vervolgens het gele & rode kaart principe aan gekoppeld; 1x no-show leidt direct tot een blokkade bij jouw winkel, terwijl een 2x no-show elders resulteert in uitsluiting van het platform. LET OP!: Wij adviseren in het geval van een no-show de medewerker direct na de constatering als no-show te markeren en handmatig één (of meerdere) nieuwe shifts in de toekomst te plaatsen om de kans op vervanging te vergroten.

  • Wat gebeurt er als een medewerker niet komt opdagen (no-show)?
  • Hoe werkt het annuleringsbeleid?
  • Wat als ik een medewerker eerder naar huis stuur omdat er geen werk meer is?
  • Een Fl@xr kan niet komen werken, wat nu?
  • Een Fl@xr heeft zich ziek gemeld, wat moet ik doen?

Mijn profiel

  • Hoe kan ik de taal aanpassen?

    De taal van jouw profiel wordt automatisch overgenomen van de instellingen van jouw telefoon. Wil je de taal handmatig wijzigen, dan kan dit in jouw profiel.

  • Hoe werkt mijn favorietenpoule?
  • Hoe kan ik de taal van mijn profiel aanpassen?
  • De chatfunctie in de app, waar dient deze voor?
  • Hoe kan ik (email/push) notificaties instellen?
Flexable logo

Get(s) the retail job done!

Contact

KvK-nummer

87050714

BTW nummer

NL864188717B01
InstagramFacebookWhatsapp